mandag 8. april 2013

Velkommen til den første dagen i resten av ditt liv, Fru Kversøy!

Jeg er tilbake til utgangspunktet igjen kilomessig! Frustrerende, men sånn er det.

Utrolig mye som har skjedd det siste året, det har vært utrolig tungt, men jeg har lært veldig mye av det, og det setter jeg pris på.
Men jeg er i jobb igjen - en jobb som gir meg utrolig mye positivt, en jobb som ikke graver meg ned og ødelegger meg fullstendig.
Det er så deilig å gå på jobb og vite at JEG kan være med å gjøre en forskjell i noens hverdag.
Jeg er så privilegert at jeg får lov til å jobbe med utviklingshemmede.
I dag har jeg startet på veien til et lettere liv - igjen. Jeg har fortsatt trua på at jeg skal klare det, og har en bra gjeng med meg.
Jeg har med meg veldig mange erfaringer fra sist gang, og veit jeg må jobbe mye med det mentale. I tillegg må jeg finne en måte som passer for meg og min livssituasjon med tanke på turnusjobbing, unger med skole og fritidsaktiviteter og en mann som også jobber turnus.
Det er ikke til å komme bortifra at det blir tøft. Sitter her og griner på nesa, men det er bare å bite det i seg og fortsette. Resultater kommer kun ved beinhard jobbing, og det skal jeg få til nå.

Første dag i mitt nye liv startet med 'forsovelse' og kaotisk morgen med unger som ikke skjønner begrepet 'fort deg'. Men vi rakk skolen, og jeg kom meg på treningssenteret. Gikk på mølla og tok noen mageøvelser - tross alt snart bikinisesong ;)

Har glemt å ta bilder, men det kan jeg vel gjøre en annen gang :)

Ha en flott dag!!



1 kommentar:

  1. Jeg heier på deg!
    Detta klarer du, men som du sier.
    Det er mye som skal klaffe!
    Er ikke bare bare å få det til, men dette klarer du!
    Grattis med herlig jobb!
    Klem

    SvarSlett