tirsdag 27. mars 2012

Snart påske...

og jeg skal til vestlandet. Det tror jeg blir bra!

Det skal bli godt å komme seg litt bort etter alt som har vært den siste tiden. Det har vært sinnsykt tøft, men nå er det på tide å se fremover igjen, og lære av de erfaringene man har gjort seg.
Den største erfaringen er at for meg har det vært riktig å si ifra når ting ikke blir gjort riktig, og det er jeg stolt over at jeg har gjort og klart. Men - jeg skjønner, og respekterer, også de som ikke orker eller tør gjøre det. Man føler seg så liten og aleine. Litt David mot Goliat

Sånn kilomesig har jeg lagt på meg noen kilo igjen det siste halve året. Jeg må bare innrømme at jeg ikke er så flink til å være fornuftig i matveien når det er tøft psykisk. Jeg tror ikke jeg er aleine om det, og jeg håper at folk rundt meg klarer å ikke bare fokusere på de ekstra kiloene mine, men heller se mennesket og historien bak dem.
Jeg har vært flink til å trene på helsestudio nå den siste tiden. Har meldt meg på "Trento Rundt". Det er om å gjøre å gjennomføre 16 spinningtimer på 8 uker. Da får man en t-skjorte, og er med i trekningen om en sykkel (tror jeg).
Det har gått litt opp og ned, og det er noen uker jeg ikke har sittet på sykkelsetet, men til nå har jeg gjennomført 14 økter, og har enda et par dager på meg til å fullføre. Jeg regner med at jeg er ferdig i morgen. Da tar jeg to økter. En på formiddagen og en på ettermiddagen. Det funker veldig greit :o)

I går bestilte jeg meg en Iphone. Har ønsket meg det leeenge nå, og gleder meg sinnsykt til den kommer i postkassa. Måtte det skje så raskt som mulig :o) Har vel en illusjon om at verden kommer til å bli sååå mye enklere med en Iphone *lol*

He en flott dag folkens!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar