onsdag 10. april 2013

Trøtt, sur og sår

Haff!
I dag er jeg både trøtt, sur og sår i ræva etter spinning i går.
Kan ikke fatte og begripe hvorfor i alle dager jeg ikke spinner oftere. Det er jo opptil flere grunner til det:

- det er moro med høy musikk til trening
- de er en enkel treningsform hvor man ikke belaster knærne så mye
- man kan selv velge hvor tungt man vil trene
- man blir ikke sår i ræva hvis man ikke lar det gå så forbanna lang tid mellom hver gang!

Jeg holder fortsatt på å venne meg til smaken på kostholdserstatterene jeg skal ha i meg. Er ikke gourmetsmak på de ihvertfall, men det går.
Merkelig nok er jeg ikke fysen på vanlig mat, selv om jeg aldri har sett så mye matvarereklame på tv som etter at jeg begynte med dette *s*

I natt ble jeg vekket av avisbudet som hadde sladdekonkurranse med seg selv på grusen her ute (det var ihvertfall det jeg oppfattet det som kl 0230 i natt). Så da var de bare å finne fram Ipaden og oppdatere seg på neste episode av Greys Anatomy på Sumo før man gjorde et nytt forsøk på å sove.

I kveld skal jeg ut å gå en tur med gågruppa i idrettslaget. Det tror jeg blir en helt grei aktivitet i dag :-)

Dagens leksjon:

Tre ting er nødvendig for a du skal oppnå noe: Tanker, følelser og handlinger. Ellers faller byggverket sammen. Føler du drømmen ikke ser ut til å bli virkelig, bør du arbeide mer med en eller flere av de tre.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar