søndag 5. februar 2012

Ting skjer...

Det skjer ting her nå, og dere skal vite at jeg har hodet mitt høyt hevet og blikket rettet godt fremover.
Det er det jeg vil si om det akkurat nå. Nå vil jeg bruke tiden min på ting som gir meg positiv energi, og ikke tapper meg for humør og krefter.
På fredag var jeg på spinning for første gang på et halvt år, og det var utrolig artig! Ja, jeg kjenner det godt i baken, men det går vel over.
Skal spinne litt i morgen også, og da blir det styrketrening i tillegg. Jeg vet ikke helt om jeg gruer meg eller gleder meg. Det er moro å trene, men det er ikke så gøy å være støl og ha "vondter". Det positive er jo at det er "vondter" som går relativt raskt over.
Nå er det frokost på gang her. Mannen disker opp med egg og bacon - skikkelig søndagsfrokost!
Så får vi se hva dagen bringer :o)

1 kommentar: