onsdag 25. januar 2012

Hva så??

- det var et uttrykk jeg brukte mye da jeg var yngre, og min mor forsøkte etter beste evne å få meg til å forstå at jeg måtte rydde rommet mitt fordi vi skulle få besøk e.l.
Egentlig et ganske bra uttrykk, eller hva??
Nå er jeg såkalt voksen, og skjønner litt mer av hvorfor mamma maste så veldig om at det skulle være ryddig. Men - jeg synes fortsatt det er like forbanna kjedelig å rydde!
Vi fikk tatt et skippertak nå før helga, og utfordringen nå er å holde det ryddig! Jeg gjør et hederlig forsøk ihvertfall.
Men - det sklir vel ut en gang, og huset kommer til å stå på halv tolv igjen, men da lover jeg å tenke; HVA SÅ?? Livet går jo ikke under fordi jeg ikke har det helt strøkent hjemme her. Vi har andre og morsommere ting enn å gå og rydde hele tiden. Så det så!

1 kommentar: