torsdag 5. januar 2012

Torsdag, og praktisk talt helg

Energien kommer sakte, men sikkert tilbake her nå kjenner jeg! Har fortsatt vondt i hodet, har hatt det siden fredag. Det er kjedelig...
Jeg er ikke vant til å gå i 50%. Det pleier å være 100% eller absolutt ingenting.
Jeg klarer å holde meg greit til planen når det gjelder spising. Ikke de store utskeielsene, og det er bra. Skal ha meg en utskeielse både i morgen kveld og på lørdag. Det blir ikke fråtsing, men jeg skal ha meg en liten bolle med Sprø Mix m/paprika og litt dip til. Skal unne meg et glass brus også - det er lov :o)

Jeg har ikke trent i dag heller, men jeg har trent andre! Jeg har håndballskolen for 2. klassingene hver torsdag. Det er en liten gjeng med "svimebøtter", men du verden så positive og flotte de er!! Gleder meg til vi skal igang med Loppetassrunder. Det blir moro det!!

I morgen har jeg i utgangspunktet fri fra jobb, men skal jobbe litt hjemmefra. Mye som skal være ferdig nå ved årsslutt. Skal se om ikke jeg får med meg lillefrøkna (som har fri fra barnehagen) på en liten gåtur. Hun er ikke så veldig glad i vinteren, og kunne vel helst tenke seg å bare være innendørs. Som hun sa her på tirsdag: Mamma, jeg kan ikke skjønne at det skal være nødvendig med snø, jeg! Jeg trakk på smilebåndet, men sa ingenting. For jeg er jo faktisk helt enig med henne :o))

Til slutt må jeg bare få anbefale en bloggen til Beautiful. http://heidisblog-beautiful.blogspot.com/ Det er min tidligere folkehøgskolenabo. Hun skriver så utrolig bra, og hennes siste innlegg gjorde at jeg fikk tårer i øynene. Hun klarer å sette nydelige ord på følelsene sine..

Gro Anita

1 kommentar:

  1. Endelig fant jeg deg her i bloggverden!!! Så gøy å følge deg her kjære naboen min for lenge siden. Takk for at du skriver så fint om bloggen min her. Det gjør meg helt rørt. Gleder meg til å følge deg videre. Stor klem fra meg

    SvarSlett