mandag 2. januar 2012

Nytt år, nye muligheter

Nå er det lenge siden sist jeg har skrevet noe!
Tiden har gått med til å jobbe og jobbe! Har litt på følelsen at jeg ikke har gjort noe annet enn å jobbe de siste månedene.
Tror jeg har kommet meg over "kneika" arbeidsmessig, men jeg har fortsatt ikke tid til å sitte på ræva og titte ut av vinduet mens jeg er på jobb. Like greit egentlig :o)

Jeg har også et nyttårsforsett - som så mange andre. Mitt forsett er å bli like flink til å planlegge alt jeg putter i munnen og det jeg skal trene som jeg var da jeg sluttet på Nimi.
Har ikke turt å gå på vekta i det siste, men jeg er helt sikker på at nåla har gått oppover. Jeg føler at jeg ikke har "hatt tid" til å spise fornuftig. Idiotisk, ikke sant??
Sannheten er at jeg ikke har tatt meg tid til verken å planlegge hva jeg skulle putte i munnen eller å bevege på meg. Klassisk felle!!
Men - en av de viktigste tingene jeg lærte på Nimi, var at "går du på trynet, må du reise deg igjen". Så da gjør jeg det :o)
Sitter nå og planlegger måltider og treninger for hele uka, samt èn utskeielse til helga.
Jeg er ikke så glad i snøen som har kommet, men den er nå der, så da får jeg bare tilpasse meg etter den. Har sagt opp medlemsskapet på treningssenteret, og skal klare å bruke naturen rundt meg. Jeg har jo alle slags muligheter med skogen rett rundt hjørnet!

I morgen har jeg fri og skal være hjemme med jentene. De får noen venner og venninner på besøk (litt usikker på antallet, men jeg tror det blir ihvertfall 5 stk), og da skal vi visstnok bake boller. Det blir moro!

3 kommentarer:

  1. Hei hei Gro Anita :)
    Morsom blogg du har... Liker at folk sier det de mener og "thats it" :) blir morsomt og følge bloggen din! Jeg legger den til på logg listen min på Annikkenslilleveden.blogspot.com så ser alle at jeg føler deg ;)
    Ha en strålende dag! Klem fra frisør'n :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Annikken! Nå er du også på min bloggliste!

    SvarSlett
  3. Godt nytt år och lykke til videre med trening og riktig spising !!
    Klem :)

    SvarSlett