tirsdag 3. januar 2012

Hår, sludd og vind!

Jeg har krøllete hår som jeg selv føler er ganske uregjerlig!
I dag da jeg skulle på butikken, sluddet det på tvers, og jeg så ut om søstera til Kramer (han i Seinfeld) da jeg gikk inn i butikken. Heldigvis er jeg ikke forfengelig av meg, så jeg overlevde turen i butikken med håret til værs!

Jeg har hatt sinnsykt vondt i hodet i dag i tillegg til at jeg har vært trøtt (en stk 5,5-åring kom krypende opp i senga til oss og krevde sin plass).
Og fordi jeg syntes så synd på meg selv, kjøpte jeg meg en brownies på senteret!
Kan du skjønne hvorfor jeg gjorde det!?! Jeg skjønner det ikke (ihvertfall ikke nå som jeg har fått tenkt litt over det...)
Ikke var den såå god, ikke våknet jeg noe særlig og ikke fikk jeg mindre vondt i hodet av den ...

Kombinasjonen trøtt, vondt i hodet og tversoversludd, gjorde også at jeg ikke har trent/beveget meg noe særlig i dag heller... Får se om vi får gjort noe med det i morgen.

Det som har vært positivt i dag, er at jeg har spist det jeg har planlagt (ja, ja... foruten den browniesen da...), og at jeg klarte "tallerkenmodellen" på middagen, dvs halve tallerken med grønnsaker, en vanlig potet og 4 små medisterpølsebiter.

Nå skal jeg straks gå og legge meg. Må bare få mine juleferievante jenter til å sovne først. De har snudd litt på sovevanene sine i ferien, og det har ikke vært helt enkelt å snu det tilbake igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar