tirsdag 11. oktober 2011

En helt vanlig tirsdag

I dag har jeg egentlig hatt fri, men måtte en liten tur på jobben.
Tirsdag er "pensjonistdag" på jobben. Da serveres det kaffe og vafler til
pensjonistene i idrettslaget, og etterpå hjelper de til med forskjellige gjøremål!
De gjør en ganske "usynlig" jobb. Ikke mange som er klar over den jobben pensjonister gjør for forskjellige idrettslag rundt omkring!

Her hjemme har jentene hatt besøk i hele dag. Vi har spist pølser og potetstappe, vært på tur opp til en stall her i nærheten og hilst på hestene, sett på film, og nå spiser de vafler.
Jeg hadde akkurat satt på vaffeljernet, så ringte det på døra. Sikker på at ungene rundt her har lukta at vi holdt på å steike vafler. Nå sitter det ikke mindre enn 7 stykker i stua her. Det er jo så koselig!

Jeg for min del kjenner at jeg begynner å savne vestlandet igjen. Hvorfor må det være så innmari langt borte?? Jeg skulle ønske jeg hadde masse penger, så skulle jeg tatt meg en tur. Sånn det ser ut nå, må jeg nok smøre meg med tålmodighet en liten stund til...

Nå skal jeg pakke svømmebagene til jentene og dra opp på svømminga. Når vi kommer derifra, skal jeg slenge beina høyt og ta sofatjenesten det som er igjen av kvelden. Det er jo Grey's Anatomy i dag, og McSteamy. Han er HOT!

Ha en flott kveld folkens :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar