mandag 16. januar 2012

Følelsen av å ikke få til noe...

er følelsen jeg sitter med nå i disse dager:
Altfor mye å gjøre på jobben, kiloene sitter fortsatt som limt på kroppen og jeg klarer ikke å holde huset ryddig og i orden.
Og istedet for å brette opp ermene og få gjort noe med det jeg kan få gjort noe med, føler jeg at jeg blir helt apatisk, og tanken: "det nyter ikke" er dominerende.
Men - som en nabo sa til meg i går: du har bare gått opp 5 små kilo, ikke alle de 11 du gikk ned i sommer! - Det er jo sant... :o)
Jeg starter dette årets tredje uke med et forsøk på å ta meg selv i nakken (for n'te gang...), og si at det ikke er så ille som jeg skal ha det til, og det er bare å kjøre på...

3 kommentarer:

  1. Du får prøve å bli med på Zumba i kveld ;) Da vil jeg gjette på at du får masse god samvittighet kjære :)
    Klem

    SvarSlett
  2. Vi får lære oss og sette skikkelig pris på alt det vi får gjordt og får til :) viktig og ikke ha for høye krav har jeg hørt ;) det er bare en person som får bestemt hvordan ditt liv skal være: deg selv!!! Det er mitt ordtak i tillegg til å klare og si: orker ikke, til det jeg ikke har så lyst til og det jeg faktisk ikke har tid til!! Vi er flinke hvis vi vil:) du er flink til alt det du får til ;) ha en strålende uke ;)

    SvarSlett
  3. Det vanskelige her er å ikke bare se det man ikke får til! Jeg Stiller nok litt for høye krav til meg selv, ja :o) Zumba må dessverre vike. Jeg jobber seint på mandager :o(

    SvarSlett