søndag 8. januar 2012

Helgeslutt

Jeg er fortsatt sur på han politimannen som bøtela meg på fredag, men jeg tror ikke jeg har noen god sak når det gjelder å klage på dette. Men - jeg skal klage, for begge mine lys virket da jeg satte meg inn i bilen, og jeg merket ikke at det ene lyset gikk underveis. Jeg gjør ivhertfall et forsøk.

I dag har vært en litt daff dag. Sein og god frokost uten noe som helst stress sammen med mann, barn og svigermor var helt greit etter en uke med mange gjøremål. Kjenner at kroppen ikke er helt samarbeidsvillig for tiden, så da kan vel jeg være litt hensynsfull :o)

I ettermiddag forsøkte jeg meg på skøyter sammen med mann og barn. Jeg følte meg ikke så veldig grasiøs at det gjorde noe *knegg*, men moro var det lell.

Jeg har absolutt ingen andre planer enn sofatjeneste resten av kvelden. Kanskje ikke så lurt å bare sitte helt i ro når man prøver å bli litt mindre feit, men du verden så deilig!!

I morgen er det en ny dag med nye muligheter, de har jeg tenkt til å gripe tak i.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar