mandag 9. januar 2012

Er det bare din egen vilje det står på?

Hadde det kun stått på viljen, hadde jeg vært syltynn nå.

Men viljen aleine kan ikke flytte fjell. Det er så mange ting utenom som også spiller inn når man skal oppnå resultater. Det være seg bl.a. jobb, familie, søvn også videre.

For min egen del sover jeg veldig dårlig i perioder, kanskje bare et par timer i løpet av natta. Det går veldig ut over energinivået mitt. Det sier seg vel selv? Da klarer ikke jeg å tenke såpass klart at jeg skjønner at det beste for meg er å komme meg ut på tur/trening. Jeg er ikke sånn lagd, jeg! Den energien jeg da har igjen blir prioritert til jentene mine. I tillegg er det vanskeligere å være fornuftig når det gjelder spising når man er sliten og trøtt.

Jeg har en katt. En stooor, rød, langhåra katt. Herman heter han, og er verdens flotteste! I dag var han ikke så veldig populær her i heimen etter at han hadde dratt inn en stakkars liten kjøttmeis! Da jeg kom inn ytterdøra, lå det fjær overalt, og den stakkars fuglen (kanskje ikke så synd på den, den var jo død!) lå midt i ganen. Usj!! Kan si Herman fikk sin dose med kjeft, uten at jeg egentlig vet om han tok til seg noe av det jeg sa :o) Håper det er leenge til han drar med seg noe dyr hjem neste gang, og at det er mannen som da er hjemme og ikke jeg!



1 kommentar:

  1. Veldig lett å kjenne seg igjen her! Håper du klarer å få nok søvn, for det er så viktig.
    Klem :)

    SvarSlett