søndag 9. oktober 2011

Provosert katteeier!

Jeg er megeprovosert!
I lokalavisa her på fredag, var det et leserinnlegg om kattene her på feltet hvor jeg bor.
Og der stod det at de (feigingene turte ikke skrive under med navn!) kom til å legge ut rottegift på utvalgte steder dersom katteeierne ikke nå tok grep for å få bukt med kattene som pisser og driter ned eiendommene her! Forslaget deres var at vi skulle sette ut ei kasse på egen eiendom hvor kattene kan gjøre fra seg!
Hva pokkern er det de tror da?? At når jeg setter ut en kasse utafor døra her med skilt over, så kommer Herman (katten min) til å gjøre fra seg der?? Det er så lite intelligent at jeg blir helt satt ut!
Alle jeg kjenner med katt her på feltet tar vare på kattene sine med øremerking/chipping, vaksinering, sterilisering/kastrering, et hjem og komme inn i osv.
Jeg har forståelse for at folk er ikke liker katter og det de fører med seg. Det jeg ikke har forståelse for, er tullskap og idioti som dette! Det er da flere som er ute og ferdes på feltet her som kan få i seg dette: barn, hunder, fugler osv...
Hvis min katt blir syk eller dør pga rottegift, da skal det anmeldes! (Ja, jeg kommer til å få han obdusert hvis han dør...)

Sånn! Måtte bare få det ut...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar