fredag 7. oktober 2011

Mine betraktninger av livet på Østfoldbadet

Dagen i dag har jeg tilbragt sammen med jentene, mora mi, hennes venninne og dennes barnebarn på Østfoldbadet.
Jeg er ikke akkurat så veldig glad i å gå i badedrakt i full offentlighet, men etter en tur på Østfoldbadet, så skjønner jeg ikke helt hvorfor jeg skal være så redd for det.
Her er min dag:
- damer med altfor liten bikini i forhold til kropp
- damer med veldig mye klær på seg i bassenget (ja, det var et par som badet med bukse og genser)
- utrente mannfolk i speedo!
- mannfolk med pupper på størrelse med meg selv (jeg har ikke de minste...)
- damer med synlig kroppshår
- et par snasne mannfolk (greit å ha noe å hvile øynene på innimellom...)
- OK, det var endel damer med normal kroppsbygning og normalt badetøy også
- også meg da: litt feit, men med badetøy etter størrelsen, puppene innafor bh'en og ikke noe synlig kroppshår - så jeg skjønner egentlig ikke hva jeg er redd for å gå i badetøy etter! :o)

Det skal sies at vi jentene hadde en flott dag med mye bading og moro!

Neste gang skal jeg sprade inn med den største selvfølgelighet, uten å være flau!

Ha en riktig så flott helg!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar