tirsdag 23. august 2011

Usj!

I dag har jeg vært sliten og lei. Fullstendig uten energi, og det er ikke vanlig til å være meg!
Har bare hatt lyst til å sove...
Men - jeg klarte å ta meg selv i nakken og gjøre noe bra utav det;
- jeg har søkt noen nye jobber. I morgen må jeg ringe de, selv om jeg er utrolig dårlig på å "selge" meg selv på den måten. Tror jeg kan selge hva som helst annet, men ikke meg selv i jobbsøkersituasjoner. Der er jeg dritdårlig! Kanhende øvelse og desperasjon etter jobb gjør mester...
- jeg har vasket nesten alt av skitne klær! Det vil si, det var nesten tomt på vaskerommet helt til T ryddet i kleshaugen sin. Fullt igjen! Ja, ja. Jeg får fortsette å vaske i morgen også...
-  jeg tok meg en sykkeltur. Syklet bort i bakken jeg holdt på å dø i i går. Tok to runder opp hele løypa jeg syklet i går (i dag gikk jeg IKKE av sykkelen midt i bakken!), og så syklet jeg videre en runde på asfalt og nyfrest grus. Trodde jeg skulle riste løs alt av "inventar" :o)

Og nå har jeg en date med McSteamy på TV2 - dagen ble ikke så verst allikevel den da. Alt sett i ett :o)

I morgen skal jeg sykle sammen med jentene til skole og barnehage, og så skal jeg ta meg en intervalltur. Jeg må jo bare få forbedret den kondisjonen min litt - den har jo forsvunnet i løpet av ferien min :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar