mandag 22. august 2011

På'an igjen

Etter tidenes lengste og flotteste sommerferie, har jeg endelig kommet meg igang med trening igjen.

En jeg kjenner dro meg med på sykkel-intervall i dag, og jeg trodde jeg skulle daue!! Melkesyre i låra med en gang. Vi sykla først en liten runde, og så bar det inn i tidenes mördarbacke!
5-minutters intervaller skulle det være! Og jeg fikk som sagt melkesyre i låra med en eneste gang og pust som en hvalross! Jeg trodde jeg skulle dø :o)
Men nå i etterkant er jeg veldig glad for at jeg gjorde det, og jeg skal ut på ny treningstur igjen ganske så snart :o) Har vel kommet meg over dørstokkmila nå.

Ellers ser jeg meg om etter en jobb. Kunne veldig gjerne tenkt meg å hatt noe å gjøre nå, og fått inn noe penger på kontoen. Vi får se hva som skjer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar