tirsdag 19. juli 2011

Litt av hvert

Nå har jeg vært på Vestlandet i snart 3 uker, og jeg koser meg! Skulle ønske Vestlandet var mye nærmere hjemme :o)
I går da jeg var på sjukeheimen og besøkte bestemor, skulle jeg på butikken og kjøpe frukt til henne. Der møtte jeg en fyr jeg kjenner fra flere år tilbake. Han har en gammel reketråler vi har vært endel på fest i. Han var i sin tid ganske lett gjenkjennelig; hadde alltid en caps på hodet (type svart kapteinslue), islender og tresko på beina. I går var det uten noe av dette.Tydelig at tidene forandrer seg, og det er helt greit det og :o)
I ettermiddag skal jeg trene litt tenker jeg. Planen er å sykle ut til naboøya (hvis det ikke begynner å regne), og så løfte litt vekter.
T kommer med bobilen på fredag, og vi skal reise avgårde på lørdag formiddag. Hvor vi skal?? Har ikke helt peiling, men det blir Kristiansand til slutt ihvertfall. Vi får sjekke ut yr.no og reise etter finværet :o)

Skal til å vaske klær og rydde litt her nå. Må få vasket huset ferdig her til vi skal dra.

Tror jeg kobler telefonen på høyttalerne og setter på Spotifyen. Går litt lettere da (prøver å innbille meg det ihvertfall)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar