tirsdag 12. juli 2011

Er dette siste gang jeg ser deg??

Det er det jeg lurer på hver gang jeg går ut av døra på sjukehjemmet der bestemoren min ligger.

Den følelsen er sår og veldig vond. Hun har jo bestandig vært der...

Da jeg kom på besøk til henne i dag, satt de alle sammen på stua og hadde sangstund. Da de sang "Den fyrste song eg høyra fekk", hadde jeg problemer med å holde tårene tilbake. Den sangen er flott!
De hadde det så koselig på stua der, både pasienter og ansatte. De som jobber på avdelingen der gjør virkelig en flott innsats!

I ettermiddag har vi vært på 3-års bursdag til datteren til fetteren min med tanter, onkler og fettere. Det blir mye familietilstelninger nå som vi er vestpå - liker det, jeg :o)

Rastløsheten min tok meg i kveldinga i dag, og jeg skulle låne sykkel av tanta mi. Jeg satte igang, men i første bakken ga jeg opp krøll med gir og rare lyder, og la sykkel og hjelm fint i grøfta og satte avgårde til fots! Da gikk jeg over til naboøya her. Tror det er borti 8 kilometer. Blåste ganske krafitg over bruene.
Men - jeg orka ikke gå hjem igjen, så jeg fikk låne meg en telefon og ringte til faren min for å få han til å hente meg *lol*

I morgen tror jeg ratt jeg skal ta meg en rydde og vaskedag her hjemme - hvis ikke været er bra! Da skal det nytes. Skal bake en kake eller to til onkelen min som har bursdag på fredag også. Vet ikke helt om jeg tar det i morgen eller på torsdag - vi får se :o)

1 kommentar: