fredag 24. juni 2011

Endelig trening

I dag morges tok jeg meg en tur på Avancia. Det var veldig godt og veldig "vondt". Merker godt at kroppen har en infeksjon i kroppen. Svetten silte og jeg trodde jeg skulle svime av. Men - det gikk greit.
I ettermiddag skal jeg ta en spinningtime. Da kan jeg kontrollere tempo og motstand selv.

Nå er det bare 8 dager til jeg og jentene reiser vestover. Jeg gleder meg veldig, men det kommer til å bli ganske rart også. Bestemor er ganske tuslete for tiden, og det er ikke noe særlig. Hun har alltid vært den trygge, faste basen med stålkontroll på alt og stoor plass til absolutt alle som kom på besøk. Ordtaket "der det er hjerterom, er det husrom" har vært hennes varemerke.
Jeg håper denne siste uka går fort.

Jeg forsøker å planlegge et slags treningsprogram mens jeg er på ferie. Skal få med meg en venninne og gå noen turer på fjellet - kanskje èn gang om dagen?? Vi får se  :o)
Det er et lite treningsstudio der også, og jeg må forhøre meg litt om det er mulig å bruke det litt.

I dag har jeg rydde- og vaskedag (uvurderlig herdagsaktivitet). Det er omtrent det kjedeligste jeg gjør. Har logget meg inn på Wimp, og spiller musikk på full pupp her. Innbiller meg at det går lettere da.

Motoren til den ene bilen her har visst gått til helv... Det var vel bare det som manglet her nå. Vet ikke hvor mye det koster med "ny" motor, men vi har ikke råd til det nå. Jeg får ta beina til hjelp. Det funker det og :o)

Må se det positive i det :-/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar