torsdag 31. mars 2011

Nå har jeg begynt!

Første dag på livstilsendringskurs er over. Sitter igjen med mange inntrykk, og jeg gleder meg til i morgen.
I dag har vi fått veldig mye informasjon, og så har vi hatt noe ernæringslære. Veldig interessant, men jeg kjenner at det kan bli en utfordring å spise 6 ganger om dagen. Og så hele tiden tenke over hva man skal putte i munnen, telle kalorier osv. Det er jeg ikke vant til.
I morgen skal vi ut å gå med staver. Det blir gøy! Det er jo det jeg gleder meg mest til: å trene...
Tror jeg skal gå og legge meg ganske snart. Er ganske sigen.
Det er Torsdag Kveld Fra Nydalen i dag. Det skal jeg se på i senga. Jeg har jo tv på rommet! Digger Morten Ramm og resten av gjengen :o)
Ha en fortreffelig kveld alle sammen (om det er noen som leser dette i det hele tatt) :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar