onsdag 30. mars 2011

I morgen gjelder det

Har endelig kommet meg igang med å pakke ned det jeg skal ha med meg på NIMI. Kanskje på tide mener du? Ja, ja... Jeg vet. Det er sånn jeg er. Utsetter alt sånt til siste stund. MEN - jeg rekker det!
Naboen min og mora mi er mine rake motsetninger der. Hadde det vært de som skulle ha opphold på NIMI, så er jeg helt sikker på at de hadde vært ferdigpakka forrige mandag *ler*.
Gleder meg veldig til å komme igang. Gleder meg veldig til å trene variert, og ha noen som pusher meg.
I brevet stod det at vi i de første dagene skulle gjennom endel tester og lignende. Vet ikke helt hva jeg synes om det, men jeg overlever sikkert. Bip-testen har alltid vært et mareritt for meg, men testen kan jo bare bli bedre og bedre etterhvert her nå, eller??
I kveld har jeg vært med jentene mine i hallen og latt de prøve seg på klatring. Det var en suksess! Veldig moro å se 6-åringen klatre "høyt" opp på veggen med sikringstau og greier. Hun storkoste seg! 5-åringen var litt mer nøysom, men kom seg da opp et par hakk hun og. Jeg fikk ihvertfall beskjed om at dette var noe de ville gjøre mer av. Så da er det vel bare å stille opp neste onsdag og.
Har forresten meldt mannen på sikringskurs i helga. Må huske på å fortelle han det når han kommer hjem fra jobb etterpå *ler*
Ha en fortsatt god kveld alle sammen.
TVI, TVI...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar