søndag 19. juni 2011

Søndag kveld, og to dager på egenhånd

På fredag var det siste dag på Nimi for denne gang. Jeg hadde jo trodd jeg skulle grine mine modige tårer, men jeg klarte meg! Men - jeg kjenner fortsatt at det er litt skummelt å skulle gjøre alt på egenhånd. Jeg vet jo det at jeg ikke kan ha personlig trener resten av livet, men det hadde vært veldig trygt og godt nå.
Fredag kveld/natt fikk jeg det for meg at jeg skulle klippe håret mitt kort! Jeg har alltid vært "hu der med det lange, lyse, krøllete håret", og det "stempelet" var jeg ganske lei. Så i går morges dro jeg opp til frisøren min og spurte henne om hun ville klippe meg kort. Så da ble det kort da! Og jeg er veldig fornøyd med resultatet. Kan ikke få rost frisøren min godt nok. Hun er dødsflink!

I hele går var vi på Byfest i Lillestrøm. Det var så koselig! Først var det Klovnen Knærten, og så fortsatte det med A1, tivoli og Bjelleklang. Var hjemme igjen i 1930-tiden i går, og da var det to veldig fornøyde jenter som gikk til sengs her.
Jeg for min del, sovnet tidlig. Var så utrolig sliten.

I dag våknet jeg med vondt i hodet og vondt i halsen. Er ikke det typisk? Har ikke tid til dette, jeg! Jeg skal jo trene hele uka!


Men - det blir vel likar i morra?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar