onsdag 15. juni 2011

Koselig dag!

I dag har vi vært og grillet og kost oss på Katten i Oslo. Det kom en skikkelig regnskyll akkurat i det jeg skulle spise, men det gikk fort over :o)

Jeg gikk på Tanita-vekten på Nimi i dag for siste (?) gang. Totalt vekttap denne Nimi-perioden er 11,1 kg. Må si meg fornøyd med akkurat det, men jeg skal definitivt ikke hvile på laubærene. Det er nå det gjelder. Det er nå jeg er på egenhånd og skal bevise for meg selv at dette klarer jeg! Har satt meg et delmål til neste gang jeg skal til Nimi, og det skal jeg jaggu meg klare å nå!

I kveld har vi hatt sommeravslutning for 1. klasse. Det var så koselig! Det var grilling, underholdning og tur-quiz. Været holdt seg bra også - helt til vi skulle avslutte. Da kom det noen få regndråper, men det gjorde absolutt ingenting :o)

I morgen skal vi ha løpetest på Nimi. Jeg er generelt skeptisk og nervøs til sånne tester, men det går vel bedre nå enn sist gang (det skal vel egentlig ikke så mye til...)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar