fredag 20. mai 2011

Yte mer enn max!

Det har Andreas fått oss til å gjøre i dag!

Vi hadde styrke i helsestudioet på Nimi, og Ina og jeg kjørte programmet vårt med de vektene vi mente vi klarte.Men så kom han! Og han mente vi kunne kjøre på med enda mere kilo! Og det kunne vi, og det gjorde vi! Var helt pumpa etterpå! Men det er morsomt å se at man klarer og mestrer noe. Vi får bare kjøre på neste gang vi skal dit og :o)

I går var det veiing, og da jeg gikk på vekta, viste den 600 gram pluss siden sist! Jeg trodde jeg skulle gå i bakken! Det var det jeg hadde igjen for å være litt slapp i matveien siste uka! Så da ble det full skjerpings med en gang, og matplanen ble fulgt til punkt og prikke.
For min egen psykes skyld, gikk jeg på vekta igjen i dag morges. Da veide den 600 g ned igjen. Det hjalp godt på selvtilliten igjen, og jeg lover meg selv at jeg skal være flink fremover nå.

I ettermiddag har jeg laget gulrotmuffins vi skal ha til bursdagsfeiring her i morgen. Kjøte noen minimuffins-former fra Wilton, men det må jeg si jeg ble dritskuffa over! Muffinsen henger igjen i silikonen, så det er helt umulig å få de ut uten å ødelegge dem! Kosta masse gjorde det også. Kr. 199,- for 12 små former!

Nå er det natta her i huset. Jentene sover vel ikke lenger i morgen selv om det er lørdag - men det er vel lov å håpe??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar