torsdag 26. mai 2011

Jeg har vært på løpetur!!

Jeg har vært på løpetur i Brannfjell i dag!! Jeg kan ikke huske sist gang jeg var det! Og det verste/beste med det; var at jeg synes det var gøy!! Nå står ikke verden til påske....
I tillegg hadde vi en time med styrketrening med vektstang i sal i dag. Økte ganske mye med vekter sammenlignet med sist gang - me like :o)

I dag er det jo torsdag, og da er det Bestefartorsdag her hos oss. Da drar jentene på besøk til bestefaren - noe de har gjort siden han flyttet hit for halvannet år siden. Tror de koser seg max alle tre.
Imens dro jeg på spinningtime på Avancia. Moro!!

Nå har jeg tatt kvelden! I morgen skal vi ha utedag på Nimi, og vi skal ha med oss mat til hele dagen. Og da må det jo planlegges. Jeg har satt en rundstykkedeig i kveld, som jeg skal bake ut i morgen. Kanskje jeg fyller de med noe godt (og sundt) også :o)

DJ Dan har akkurat underholdt meg på skjermen nå. Holder på å le meg ihjel av den gjengen der! Utrolig synd jeg må vente helt til høsten for nye episoder!

Ikkje brra!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar