lørdag 14. mai 2011

Feiende flott lørdag

Jentene sov ikke lenger enn til kl 0715 i dag selv om de var lenge oppe i går.
Men vi har holdt koken hele dagen.
Jeg var helt sikker på at det var i dag Lille-M skulle i bursdag, så vi dro pyntet avgårde for å kjøpe bursdagsgave. Men da vi kom hjem til bursdagsbarnet, var vi visstnok en dag for tidlig ute :o)
Ja, ja... Enda godt vi ikke kom en dag for seint!
Da dro vi på kafè og spiste oss litt lunsj sammen med bursdagsbarnet med familie, og så ble vi bedt tilbake dit til lek og moro. Så da kjørte vi full fart hjem igjen og skiftet til leketøy, og syklet tilbake igjen.
Jentene var der og lekte og hadde det moro, mens jeg og mamma'n i huset satt på terrassen og skravla.

Etter et par timer tok vi sykkelen på nakken og syklet hjem igjen. Jentene har blitt flinke til å sykle.

Da vi kom hjem igjen kom det en telefon fra min mor som lurte på om vi ville komme ned der på grillings. Hun hadde visst kjøpt for mye mat (skulle handle til tre stykker, og endte opp med mer enn nok mat til 8, så da kan dere jo selv tenke dere...)

Nå er det kvelden, og jeg boikotter MGP fordi Norge ble stemt ut i semifinalen! Mannen har gått og lagt seg tidlig. Han var overtrøtt, stakkars.

I morgen er en ny dag som skal fylles med hverdagsaktiviteter. Det er meldt regn her, og jeg skal rydde og vaske litt i huset her. Har masse klær som jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av. Jeg ønsker meg veldig masse garderobeskap og plass til å stable bort ting. Det er en mangelvare her i huset.

Hadde jeg bare vunnet flere millioner kroner i lotto, så skulle ting vært annerledes :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar