mandag 16. mai 2011

Dagen før dagen

I dag har jeg vært hjemme. Lille-M påstod hun var syk på morgenen i dag. Da jeg ringte Nimi, var det ingen trening der i dag pga sykdom og møter hos de ansatte der også.
Jeg synes det er utrolig vanskelig å vurdere om barna er syke eller ikke når de gråter og sier de har vondt i halse, øret, eller et annet sted.
I dag ble jeg nok lurt litt.
Utover dagen fikk hun veldig vondt i magen, og til slutt fikk hun kastet opp. Det hjalp veldig på formen hennes. Det var nok noe som lå og ulmet der nede.

Jeg har ikke hatt noen direkte treningsøkt, men jeg har holdt på i og rundt huset i hele dag. Ordnet og fixet til 17. mai, så nå tror jeg alt skal være klart her. Jeg har klipt plenen, plantet uteblomster, hentet bjørkeris og handlet mat for hele uka. I tillegg har jeg bakt en pavlova-kake og masse muffins/cup-cakes. Så hverdagsaktivitetene er holdt i hevd her i dag.
I tillegg har jeg hentet eldstejenta på vennegruppe. Og istedet for å ta bilen - som jeg ville gjort før - så gikk jeg.

Nå er det kvelden her, og jeg går og legger meg og gleder meg til i morgen. Da skal jeg gå i 17. mai-tog sammen med 1. klasse (jeg er klassekontakt).

Lurer på om jeg må google noen kule heiarop/sanger, så vi får laget litt lyd i toget i morgen.

Hipp, hipp, hurra!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar