søndag 3. april 2011

Søndag og veldig tidlig våken

I dag våknet 5-åringen kl 06.00 med vondt i magen. Gikk heldigvis veldig fort over, men jeg fikk selvfølgelig ikke sove igjen. Kjenner det litt på kroppen allerede nå. Men, nå skal jeg straks spise litt frokost og så skal jeg ut å gå en liten tur.
Det er en liten maktkamp her i huset nå. Storesøster var med en venninne på Hoppeloppeland i går, og i dag er det Lillesøster sin tur til å reise. Storesøster synes dette er veldig urettferdig, og gjør alt hun kan for å få lov til å være med. Det er visst ikke enkelt å skjønne dette her for en 6-åring.
I går hadde jeg en planlagt utskeielse. Jeg spiste et horn med ost og skinke, en brownie og drakk et glass brus. Det er lov èn gang i uka.
Ellers følger jeg matplanen min, selv om jeg kjenner at jeg faktisk er sulten innimellom. Det er vel bare sånn det er i en periode nå til kroppen venner seg til mindre og sunnere mengder med mat? Men - jeg må innrømme at det er vanskelig å ikke småspise innimellom måltidene når man faktisk er sulten. Gjør så godt jeg kan her, og til nå har det gått bra.
Tåka henger godt nedover husveggen her nå, og det ser ikke så trivelig ut ute. Men snøen smelter vel fort bort i dette været, så vi må vel være fornøyd :o)
Ha en flott søndag alle sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar