onsdag 6. april 2011

I dag har jeg hatt hjemmetreningsdag. To økter skulle gjennomføres i følge planen.
Første økt gikk veldig greit. Tok med meg stavene mine og fulgte jentene til skole og barnehage før jeg møtte en venninne som skulle gå med meg. Det ble en tur på ca 45 minutter totalt. Både på asfalt og grusvei. Er veldig glad jeg skaffet meg gore-tex sko, så slipper jeg å bli så våt på beina.
Da jeg kom hjem, var det tid for styrkeøvelser og en oppdatering på Glamour på tv. I mangel av vektmanualer måtte jeg bruke en vannflaske og en klorinflaske. Så sikkert utrolig dumt ut, men jeg fikk da noe motstand :o) Og i tillegg fant jeg ut at jeg ikke har gått glipp av noe voldsomme greier på Glamour det siste halve året.
Jeg er fortsatt ganske så støl, så jeg klarte rett og slett ikke å gjennomføre "utfall"-øvelsene. Det gjorde altfor vondt!
Til lunsj i dag lagde jeg meg salat med scampi stekt i sweet chilli. Det var en deilig forandring!
Da det var klart for treningsøkt nr 2 hadde piffen gått litt ut av meg. Men - jeg kom meg ut og fikk gått meg en runde før jeg skulle hente jentene.
Jeg fikk skiftet og vasket sengetøy rundt baut i dag og. Det lukter så friskt og godt når det har fått henge ute å tørke i friluft!! Nesten så jeg gleder meg til å legge meg.
Har vært en tur i hallen i dag med T og jentene. Jentene har fått teften av klatring, og i dag klarte 6-åringen å klatre helt til topps! Gjett om hun var stolt!!
Jeg har vært litt fysen på noe "godt" omtrent hele dagen, og det har vært utrolig tøft å være med T og jentene i kiosken på hallen og se de kjøpe og spise vafler. Syntes det var litt "urettferdig".
I morgen bærer de avsted til NIMI igjen, og det skal bli moro å prøve spinning igjen. Det er lenge siden sist! Må bare huske å ta med meg sykkelbuksa mi. Vet ikke om det hjelper noe særlig, men jeg kan da prøve :o)
Nå skal jeg smøre matpakke til gubben, og så bærer det rett til køys.
Eller burde jeg gjort litt mer her hjemme først??

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar