fredag 8. april 2011

Fredag og helg

Det har vært en hard, men utrolig artig uke på Nimi med mye trening og innput i hodet.
Gleder meg til neste uke allerede. Flott gjeng som holder på der.
I dag skal jeg ta meg en tur ut på den lokal puben. Det er et band der som spiller gamle slagere som
Creedence, Rolling Stones o.l. Liker sånn musikk også jeg :o)
Har bestemt meg for å ta med meg 3 øl på vorspielet og at jeg kanskje skal ta meg en øl ute.
Har pakket ned joggeskoene mine, for jeg har tenkt til å gå hjem igjen (så får jeg trimmet litt også) :o) Det tar 20-30 minutter å gå. Helt greit :o)
Til frokost i dag, fikk jentene vanlig rugbrød fra Rema til Lille-M's store fortvilelse. Og til middag i dag fikk jeg kommentaren:
Mamma, jeg vil ikke at du skal være på Nimi mer, fordi jeg likte ikke grovbrødet jeg fikk til frokost!
Da måtte jeg trekke litt på smilebåndet :o)
I morgen er det full fart med en barnebursdag på Lille-M, Store-M og jeg skal på skogstur med litt grilling før alle mann skal på familiebursdag litt utpå dagen. Har forsøkt å planlegge hva jeg skal spise, og tror det skal gå greit.
Vi har hatt taco med kyllingkjøttdeig til middag i dag, og visste dere at det faktisk er mer kalorier i fullkornstortillaer enn i hvetetortillaene?? Det overrasket meg veldig .
Håper dere alle får en flott, innholdsrik helg :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar